Lid worden Leden login

Een aantal veel gestelde vragen (en de antwoorden) over de kortingsregeling van onze partner iGolf hebben wij hieronder op een rijtje gezet, zodat je over alle informatie beschikt om van deze aantrekkelijke regeling gebruik te kunnen maken!

————————————————————–

Kan ik met elk lidmaatschap gebruik maken van de kortingsregeling?
Ja, ieder lid van GVN beschikt gratis over een iGolf Pay&Play abonnement, waarmee je via het dashboard greenfee’s van onze partnerbanen kan afrekenen met 15% korting.

Op welke banen geldt de korting?
De 15% korting geldt op alle Partnerbanen. Een overzicht van deze leuke golfbanen vind je hier.

Krijg ik de korting door bij de golfbaan mijn GVN/NGF-pasje te tonen?
Nee, de korting geldt alleen als je vooraf afrekent via jouw dashboard en de betaalvoucher toont bij de receptie van de golfbaan. Je kunt dus niet ter plaatse korting krijgen op vertoon van je NGF-pasje.

Kan/moet ik mijn starttijd dus voortaan via het GVN dashboard reserveren?
Nee, het reserveren doe je nog steeds gewoon bij de golfbanen zelf, alleen de betaling van de greenfee gaat via het dashboard. Je kunt dus gewoon de baan bellen of als greenfeespeler reserveren via hun site en reserveringssystemen zoals ikgagolfen.nl.

Hoe werkt het betalen van mijn greenfee?
Nadat je een starttijd bij een van de banen hebt gereserveerd, kun je deze aanmelden op je GVN dashboard. Op basis van de reservering is bekend wat het standaard greenfee tarief van de baan is en daarop wordt 15% korting verrekend. De betaling van de gereduceerde greenfee kun je direct via iDeal doen. Als je voldoende saldo in je Wallet hebt, kun je de betaling ook daar van laten afschrijven.

Geldt de korting ook op actietarieven?
De korting wordt altijd berekend op het standaard greenfeetarief voor de geboekte starttijd. Er wordt geen extra korting berekend op speciale tarieven die de baan hanteert. Het kan dus zijn dat het voordeliger is om rechtstreeks bij de baan af te rekenen als er bijvoorbeeld wintergreens zijn.

Welke stappen moet ik volgen om mijn greenfee te betalen?
1. Log in op je dashboard
2. Gana het inloggen naar de sectie ‘starttijden’
3. Klik op ‘Betaal’ en doorloop de stappen in de iGolf Booking module

Hoe weet de golfbaan dat ik al heb betaald?
Nadat je de starttijd hebt betaald, ontvang je direct per e-mail een voucher van iGolf. Dit is het betaalbewijs dat je op de dag van spelen kunt inleveren (of digitaal tonen) bij de golfbaan.

Kan ik ook voor mijn medespelers met korting afrekenen?
Ja, als je jouw starttijd in het systeem aanmeldt, kun je indien gewenst ook meteen voor jouw flightgenoten afrekenen. Alle spelers krijgen dan 15% korting ongeacht of zij ook lid zijn van GVN. De betaling voor alle greenfee’s loopt dan wel volledig via jou.

Moet de gehele flight via het GVN dashboard betaald worden?
Nee, dat hoeft niet. Je krijgt een voucher voor het aantal personen waarvoor je hebt betaald. De anderen kunnen gewoon zelf bij de baan betalen, maar krijgen dan uiteraard niet de 15% korting.

Kan ik mijn betaling annuleren?
In principe niet. Tenzij je bij iGolf de annuleringsverzekering hebt aangeklikt. Dan kun je tot 48 uur voorafgaand aan je starttijd de betaling eenvoudig via het systeem annuleren. Het bedrag wordt dan automatisch teruggestort in je Wallet.

Wat gebeurt er met mijn betaling als de baan gesloten is?
Als de baan op de dag van spelen gesloten is, kun je dit melden op info@gvn.nl. Nadat wij van de baan een bevestiging hiervan hebben gekregen, wordt het betaalde bedrag teruggestort in je Wallet.

Wanneer moet ik mijn betaling doen?
Dat kun je zelf bepalen. Vanaf het moment dat je bij de baan een starttijd hebt gereserveerd, kun je tot 2 uur voorafgaand aan die starttijd nog afrekenen in het systeem.

Staat het antwoord op jouw vraag er niet bij?
Stuur dan even een mailtje naar info@gvn.nl.